viernes, 11 de julio de 2008

Tina Turner - The best


I call you when I need you, my hearts on fire
You come to me, come to me, wild and wild

You come to me, give me everything I need
Give me a lifetime of promises and a world of dreams
Speak the language of love like you know what it means
And it can't be wrong, take my heart and make it strong, baby

You're simply the best,
better than all the rest,
better than anyone,
anyone I've ever met!
I'm stuck on your heart,
I hang on every word you say
Tear us apart, baby
I would rather be dead

In your heart I see the start of every night and every day
In your eyes, I get lost, I get washed away
Just as long as I'm here in your arms I could be in no better place...

You're simply the best,
better than all the rest,
better than anyone,
anyone I've ever met!
I'm stuck on your heart,
I hang on every word you say
Tear us apart, baby
I would rather be dead

It's the time you leave me I start losing control,
you're walking away with my heart and my soul,
I can feel you even when I'm alone, oh baby dont let go!

And you're best,
better than all the rest,
better than anyone,
anyone I've ever met!
I'm stuck on your heart,
I hang on every word you say
Tear us apart, baby
I would rather be dead,
ooh you're the best!

1 comentario:

D. (de Damián) dijo...

Te llamo cuando te necesito, mi corazón está en llamas
Vos venís, venís, salvaje y salvaje

Venís y me das todo lo que necesito
me das una vida entera de promesas y un mundo de sueños
Hablás el lenguaje del amor como si supieses lo que significa,
y no puede estar mal, tomá mi corazón y hacelo fuerte

Sos simplemente lo mejor,
mejor que todo el resto,
mejor que cualquiera,
cualquiera que haya conocido!
Estoy atrapado en tu corazón,
dependo de cada palabra que decís,
antes que separarnos
preferiría estar muerto.

En tu corazón veo el comienzo de cada noche y cada día
En tus ojos me pierdo y voy a la deriva
Mientras esté aquí en tus brazos no podría estar en mejor lugar

Sos simplemente lo mejor,
mejor que todo el resto,
mejor que cualquiera,
cualquiera que haya conocido!
Estoy atrapado en tu corazón,
dependo de cada palabra que decís,
antes que separarnos
preferiría estar muerto.

Es cuando me dejás que empiezo a perder el control,
te estás yendo con mi corazón y mi alma,
puedo sentirte incluso cuando estoy solo, no me sueltes!

Y sos lo mejor,
mejor que todo el resto,
mejor que cualquiera,
cualquiera que haya conocido!
Estoy atrapado en tu corazón,
dependo de cada palabra que decís,
antes que separarnos
preferiría estar muerto.
oh, sos lo mejor!